Saturday, July 10, 2010

DEMAM Zangalewa MoO0D!

FIFA world cup hampir tiba ke kemuncaknya. Dengan ini aku secara tiba2 nya meminati bola..adakah disebabkan player-player yang KACAK , kebuhsanan di pejabat atau pon tekanan perasaan dengan keadaan sekeliling??? BINCANGKAN..tutttt ttuuuutttt.....ok stop!.


Dengan ini suka untuk aku isytiharkan bahawa  aku adalah penyokong kuat SPAIN!...ini pun disebabkan pengaruh daripada Mr. Fairuz kita..erkk!!!kaitan? beliau telah meyakinkan aku yang baru sahaja menjadikan DAVID VILLA sebagai lelaki simpanan untuk beberapa minggu ini...


David Villa

YA...ternyata corak permainan yang telah dipamerkan oleh villa sangat BERGAYA ye pembaca sekalian..Sehubungan itu beliau ini bakal meraih kasut emas bagi FIFA WC 2010  kerana ranking tetinggi  penjaring gol terbanyak stakat ini  masih menetapkan nama beliau yang ke 1st ranking..ahaks...moga-moga la gamaknye yeh..DAH..tak yah nak usha villa aku ni lame2.....gi usha korang punya sudah..klose muke tua tuh..wakakaka =p


Selain itu , IKER CASSILAS juga turut membuat aku rebah dengan kecomelan beliau di jaring goal...ahaks~!(maaf, uncontrolled gedik;)tp malangnya beliau ni dah ade awek.seorang reporter yang tak de la cun mane kot..haha..sukati aku jer..
 Lihat Cassilas ituuu....huhuhuh ;)


memandangkan spain telah berjaya mengalahkan JERMAN yang LOSER itu...sekaligus dapat melayakkan pasukan spain ke peringkat akhir menentang Holand..owhh~~agak2 siapa juara??? bak kate Mr. Paul Spain bakal menjuarai FIFA world cup kali ini..tapi malam tadi aku tengok berita ade burung pulak pandai ramal mengatakan Holand yang akan menang nanti..erm,,,sama2lah kita nantikan ye..bukannye leh percaya sangat dengan ramalan ini semua..


walau camana pon aku tetap sayang mr. Paul kerna beliau telah meramal 6 perlawanan dengan tepat sebelum ini sekaligus meramalkan spain ke peringkat akhir lantas diberi ancaman bunuh oleh pihak jerman,,,(wahh ayat karangan nih) kerana Paul telah dianggap pembelot memilih spain sebagai juara....lalu pihak spain sanggup memberi perlindungan  kepada Dato' Paul ni agar beliau tidak dibunuh..huhu..ko tengok bertapa baik nye rakyat spain ni..ade ke nak dibunuh Dato' Paul nih..dah Loser tu LOSER jelah...ahahhahaa..tak pun pegi wat untuk ramal bende lain plak ke..cetek sungguh pemikiran..huh.

Aku akhiri entry kali ini dengan menyaksikan Dato' Paul the octopus make his FINAL SELECTION..





Puyol baru lepas jaringkan gol. Villa berlari2 nak peluk gak..Klose pandang jeh..huhu (merepek semua)





6 comments:

Anonymous said...

wei pe plak klose muke tue?
brani..

atey~atey said...

klose taun depan pencen dah...ritu dy mik borang kan jabatan khidmat persara awal kt putrajaya...dgr khanar klu xd aral dy nk g umrah taun dpn..hekk~ :P

xeera said...

wey, brani! spain mng secara x sengaja je tuh. jerman kasi peluang.. spain kn x penah masuk final, inikan plak juara world cup. hua3.. pape pn, jerman best! hohoho.

atey~atey said...

itulah kata-kata dr seorang loser..harap bersabar..hahahah

atey~atey said...

itulah kata-kata dr seorang loser..harap bersabar..hahahah

Xeera said...

hahahaha.. atey mengong~