Tuesday, July 13, 2010

berakhirnya FIFA world cup!

Sejak habis menyaksikan perlawanan final antara SPAIN dan HOLLAND ritu rasa dunia ni macam SEPI SANGAT-SANGAT!..

urm, pertama sekali aku ingin mengucap kan berbanyak2 jutaan TAHNIAH buat pasukan SPAIN kerana telah berjaya menjadi CHAMPION untuk FIFA WC 2010 kali ini...bravo!bravo!...u rock spain!!!....pasukan kesayangan ...muah muah...mmmmmmmuuuaaaahhhhh casillas!!hahahaha...

sebut pasal casillas satu bende yang buat aku tak ley time..pekena tah.. jom layan video ni..
Casillas and his gf, Sarah Carbonero


woiiiiiii...selambe je kan KAU CURANG!..aaaaaaaaaaaaaa.....xley terima xley trime..gile kecik ati ~~~
huhuhuhu..emo nih...aku kalau geram aku akn play banyak2 kali then ati aku yang sakit..huuu~~~....
papepun romantik habislah abe Casillas ni...dan aku sangat JEALOUS ok! hurmm...

sudah! berbalik kepada award untuk FIFA kali ni, abe Casillas merangkap ex aku ni dapat golden glove...yeayyy...tahniah sayang..=D..(berangan jek)

manakala golden shoe and best young player pula dirangkul oleh MUELLER from Germany..
dan golden ball dianugerahkan kepada Diego FORLAN (Uruguay). Hebat2!...

mari layan detik kenangan terindah buat pasukan SPAIN...La Furia Roja ~~




tiga je gambar yang mampu aku copy..hehe..

skang ni nak cite pasal Dato' Paul pulak...ohhh kesian sungguh makhluk ni...sumber mengatakan beliau telah bersara dari kegiatan ramalan..eh sejak bila dia bercakap nak bersara???haha..berani..


Menurut jurucakap Akuarium Sea Life du Oberhausen, Tanja Munzig, haiwan itu tidak lagi melakukan urusan ahli nujum.
"Ia tidak lagi membuat sebarang ramalan sama ada bola sepak atau politik, gaya hidup atau ekonomi.
"Paul akan kembali dengan pekerjaan lama iaitu membuat kanak-kanak gembira," kata Munzig.
-petikan dari kosmo.

tulah gamaknya..sian pulak aku nengok sotong yang xmengerti apa-apa ni...xpelah..asalkan kau xkena masak dengan chef argentina dan jerman...hoho...syukur....
LIVE LONG lah PAUL..tetiba aku sayang sotong nih..;)))

5 comments:

Anonymous said...

bgslah paul sudah besara..iker cassilas sggo romantik..i loike it..org kacak+hebat xperlu jg market..okek!huk2x..

atey~atey said...

aaaaaaaaaaaaaa....betul3x..sila publish ayat last tu kat semua...hohoho

xeera said...

hah, ngumpat MIROSLAV KLOSE akuh!!!! *tembak Dato' Paul secara kejam* muahahaa.. ala, tu nasib je pun. 1-0. takde la hebat mane.. wawawa.. :P

atey~atey said...

hakhakhak...si tua tu elok pencen je...dah la berlagak..bajet plak tu...then ada hati nk menang kasut emas??aduhh....

Xeera said...

hahaha.. bile mase beliau berlagak weh? beliau mmg pemain terbaek since dulu yep. ak dh lama mengikuti prkembangan dia... kalo ade Michael Ballack lg best.. hohho..