Thursday, June 17, 2010

people I LOVed~ vol 1

entry kali ini aku nak beritahu pada semua penduduk bumi sekalian especially to those yang setia menyinggah di blog ni mengenai orang-orang yang aku sayang sehidup semati and so long forever lah!

FIRST was my family~~~~~
Ade 6 orang dalam keluarga aku..abang,kakak,aku,adik dan wajib disusuli dengan mak + ayah! baru tambah sorang, isteri abg aku =D..
Pada pendapat aku, walau sejauh mana kita pergi, apa yang kita buat samada betul ke salah ke apa yang pasti KELUARGA tetap akan menyokong dan berikan semangat dorongan yang terbaik atas segala apa yang berlaku.

THANKS..I LOVE THEM=MY FAMILY...

kak ipar aku kiri skali...(seboleh2 nk introduce)haha


walaupon aku ni tidak lah sebaik mana, sometimes degil dan tak dengar cakap tapi mereka masih boleh layan aku macam biasa beri aku yang terbaik ape sume blablabla..huh..aku memang sangat bersyukur kerana aku masih ada family...

cuba kita renungkan orang2 yang tiada keluarga di luar sana..bagaimana mereka mengharungi kehidupan sendiri terutama anak2 yatim dan orang2 yang ada family problem...hermm,,,kesian kan?...jadi dengan ini sekali lagi aku SANGAT BERSYUKUR kerana Tuhan telah anugerahkan aku hidup di dalam family yang damai ini =))

 masa mereka kahwin~

huhuhu...ni lah family aku...dan aku sayang mereka...

p/s: walau sejauh mana cinta kita pada sesiapa..tapi janganlah lebihkan cinta kita pada yang satu! Ya Allah...Kaulah satu-satunya tempat ku mengadu, jatuh naik ku , jiwaku ketenanganku, ketaqwaanku...hanyalah untuk Kamu...terima kasih berikan aku kebahagiaan ini...=)...........................................to be continued~~~


 
 



3 comments:

Xeera said...

bestnye tgk family ko, atey.. kenal gak ak dgn family ko sume. dorang best2 esp kakak ko. sempoi giler r! suka sushi mcm ak. wawawa... mak ko nmpk muda plak kt 1st pic tu. abg ko sntiasa hnsem tp malangnya dh kawin plak. huhuhu.. kem salam kt family kay~ kot2 dorang ingt ak lg r..

atey~atey said...

hahahha...aku gelar kn ko bdk yg duk juasseh..igt kot..tp klu jumpe kt luar xtaw la igt ke tak..insyaAllah..ade lg aku nk update ni tp MALAS PLAK..hahaha!!

Xeera said...

budak juasseh jugak yg ko pnggil ak.. haih.. =.=" wakakaka.. kakak ko msti ingt ak lg. nak2 kalo ak blanje dy sushi. haha.. jgn malas2. jom update!!!