Wednesday, October 27, 2010

NIGHTLINE~

Tepat jam 0300 pagi... tutt tuuuuttttttttt
Berita utama.. aku tak boleh tidur... yeah!..

berita selanjutnya..
siang tadi hanya tidur sekejap sahaja.. dan aku bajet2 bleh tidur dengan jayanya malam ni tetapi sangkaan aku SALAH kerana aku masih tak boleh tidur di tengah malam eh silap,, di waktu pagi buta begini.

adakah mungkin sebab aku terlalu banyak berfikir atau;
aku terlalu banyak rehat di rumah atau;
aku berasa lapar yang setiap malam memang aku tak makan atau;
tension dengan keadaan sekeliling yang cuba menghantui hidup aku sekarang nih.. HOH!

apa yang pasti sekarang aku sedang berperasaan gembira dalam sedih..
korang rasa apa dia?? jeng jeng jeng~~< bajet cm ada orang jek.!>

YAAA! I feel soo HAPPY to have YOU and feeling sooo sad because you still didn't fulfill what I want. ARGHHHHH!!!! tekanan x?

erm... macam budak-badak tapi bila dah berada ditahap ni memang macam ni.. kenapa lah masih tak percaya kat aku ni lagi... tolong lah.. banyak dah aku berkorban untuk kau, tapi dengan permintaan aku yang ringkas tu pon ko masih tak boleh tolong lagi.. hurm AKU KECEWA.! that's all~ ='(





1 comment:

Xeera said...

apa yg x kena dgn ko ni dagho? meh cite kt aku. hehe.